Transport gratuit la toate comenzile mai mari de 190 de lei

Intrevari frecvente

PRETURILE AFISATE INCLUD TVA?

Preturile afisate pe Kurtmann.ro includ toate taxele si reprezinta suma pe care o veti achita pentru produsul comandat. Ne rezervam dreptul de a modifica unele preturi, fara o notificare prealabila.


SUNT TOATE PRODUSELE AFISATE IN STOC?

Toate produsele afisate pe Kurtmann.ro sunt disponibile pe stoc in momentul afisarii. Totusi, actualizarea stocului poate fi efectuata doar in momentul finalizarii comenzii, fiind posibil ca o parte din produsele adaugate de dumneavoastra in cos, sa fie comandate anterior de alt client, epuizand stocul.


ESTE POSIBIL SA PRIMESC NOTIFICARI PE EMAIL ATUNCI CAND AVETI PROMOTII SAU REACTUALIZATI STOCUL?

Da. Va rugam sa folositi formularul de abonare la "NEWSLETTER" si veti primi notificari despre lucrurile interesante de pe Kurtmann.ro


POT SA MA DEZABONEZ DE LA NEWSLETTER?

Bineinteles. Va rugam sa folositi link-ul de dezabonare afisat in josul oricarui newsletter primit de la Kurtmann.ro


NU AM PRIMIT EMAIL-UL DE CONFIRMARE A COMENZII

Va rugam sa verificati directorul de email-uri nedorite (Spam/Bulk). Pentru a va asigura ca primiti fiecare email de la noi, va rugam sa adaugati adresa clienti@kurtmann.ro in lista dumneavoastra de contacte.


POT SA VERIFIC STAREA ACTUALA A COMENZII MELE?

Puteti verifica starea comenzii dumneavoastra in orice moment, accesand sectiunea "COMANDA MEA" si introducand numarul de comanda si adresa de email. De asemenea, puteti folosi link-ul "COMANDA MEA" din email-ul de confirmare a comenzii.


POT SA MODIFIC CONTINUTUL COMENZII MELE?

Daca doriti sa aduceti modificari comenzii dumneavoastra dupa inregistrarea acesteia, va rugam sa raspundeti la email-ul de confirmare a comenzii, mentionand modificarile pe care le doriti. Nu veti mai putea efectua modificari, dupa receptionarea email-ului de confirmare a expedierii.


POT SA IMI ANULEZ COMANDA?

Puteti solicita acest lucru printr-un raspuns la email-ul de confirmare a comenzii.


POT SOLICITA EXPEDIEREA LA UN TERMEN VIITOR?

Daca doriti sa amanati expedierea comenzii dumneavoastra, dar nu mai mult de 10 zile, va rugam sa precizati acest lucru in campul "MESAJUL DUMNEAVOASTRA" din formularul de comanda. Va rugam sa aveti in vedere faptul ca livrarea se efectuaza in termen de cel mult doua zile de la expedierea coletului.


CE POT FACE DACA PRIMESC UN ARTICOL DEFECT?

Toate produsele oferite de Kurtmann.ro sunt in stare impecabila. Totusi, daca in mod exceptional primiti un produs cu un defect, va rugam sa luati legatura cu departamentul nostru de servicii clienti, schimbul produselor urmand a se efectua gratuit.


CE FAC DACA AM PRIMIT UN ARTICOL DIFERIT?

Daca in urma unei erori de procesare ati primit un articol diferit, va rugam sa luati legatura cu departamentul nostru de servicii clienti, schimbul produselor urmand a se efectua gratuit.


CUM POT LUA LEGATURA CU DEPARTAMENTUL DE SERVICII CLIENTI?

Va rugam sa folositi oricare din urmatoarele metode pentru a ne contacta: - formular de contact din rubrica "CONTACT" - printr-un email la clienti@kurtmann.ro